Tiedon vuosi 2018

Tämä on kooste Tiedon vuosikertomuksesta 2018. Voit ladata koko Vuosikertomuksen, Taloudellisen katsauksen sekä Selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä interaktiivisina pdf-tiedostona tältä sivulta.

Toimitusjohtajalta – Katso video (englanniksi)
Play video

Jatkuva uudistuminen luo mahdollisuuksia kasvuun

Ainutlaatuisia arjen kokemuksia datakeskeisessä maailmassa

Datan hyödyntäminen yhteiskunnassa etenee ja avaa uusia mahdollisuuksia innovaatioille sekä liiketoiminnan kehittämiselle. Tiedolla koemme nämä mahdollisuudet inspiroivina – voimme auttaa asiakkaitamme lisäämään kilpailukykyään ja myötävaikuttaa yhteiskunnan kehitykseen luomalla ainutlaatuisia datakeskeisiä palvelukokemuksia.

Lue toimitusjohtajan katsaus kokonaisuudessaan
Mikä innostaa työntekijöitämme datakeskeisessä tulevaisuudessa
Play video

Datan avulla tuomme ihmisen takaisin keskiöön

Vastuullinen, datakeskeinen tulevaisuus

Katso videolta mikä innostaa työntekijöitämme datakeskeisessä tulevaisuudessa ja miksi vastuullisuus on heille tärkeää.

Katso video (englanniksi)
Tieto 50 vuotta – luomassa ainutlaatuisia arjen kokemuksia

Olemme olleet mukana rakentamassa pohjoismaisia yhteiskuntia vuodesta 1968 lähtien, ja juhlistimme yhtiömme 50-vuotista taivalta vuonna 2018.

Hae meille töihin!

Julkistimme uuden strategian vuoden 2019 alussa tuottaaksemme ainutlaatuisia arjen kokemuksia datakeskeisessä maailmassa.

Lue lisää!

Osana 50-vuotisjuhlavuottamme rohkaisimme työntekijöitämme osallistumaan hyväntekeväisyystyöhön yhteistyökumppaneidemme kanssa.

Lue aiheesta lisää täältä!

Pääkonttori:

Keilalahdentie 2–4